Hotell Hansson

Dagen lider mot sitt slut.
Jag har haltat runt här och försökt få lite gjort ändå trots min stackars lilla fossing.
Pappa var här och skruvade äntligen upp min spegel som stått i hallen ett bra tag. Pysslade lite i badrummet och försökte få grepp om hur elen ska dras där.
Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte till Maxi och handlade. Skönt att få lite hjälp när man är som man är. Slippa släpa upp kassarna för backen är inte fel.

När jag kom hem så slängde jag in en bakpotatis i ugnen och Löfvall ringde. Kvällsbesök nä men va trevligt :)
Nu när både Peter & CO är borta känns det ju konstigt för henne som aldrig bott själv. Så i natt ska hon sova här.
Just nu ligger vi i soffan och kollar på underbar och älskad av alla och dricker varm choklad.
Underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback