Invalid

Ja det är så jag känner mig när jag inte kan gå. Jag haltar fram här eller hoppar runt med kryckorna. Måste hämta ut dem där smärtstillande tabletterna men jag känner mig knappt kapabel till att gå ut :/

Ja det känns ju skönt och veta varför man har ont iaf... Även om min rastlöshet bara växer och växer.
Jag som tänkte träna en massa i veckan. Jag ska vara glad bara jag kan komma ner dit :(
Tänkte att de måste vara lättare att cykla ner till stan men sen ska man ju släpa upp cyklen för backen och där brister det lite...

Pratade med min underbart snälla mamma som troligtvis ska handla lite åt mig. Bära tunga kassar upp för backen med den här dumma foten finns ju inte.

Kommentarer
Postat av: Carina

Var är din gubbe mitt i detta elände?



Stackars Eva. Får se om jag har tid i veckan att komma hem med en lussebulle och te så myser vi lite =)

Postat av: Carina

Var är din gubbe mitt i detta elände?



Stackars Eva. Får se om jag har tid i veckan att komma hem med en lussebulle och te så myser vi lite =)

2008-12-02 @ 20:08:47
URL: http://carinan.blogg.se/
Postat av: Carina

Har personalmöte på torsdag. På söndag är det panikjulklappsköp och sen glöggbjudning hos magnus föräldrar... attans =/

2008-12-02 @ 21:58:33
URL: http://carinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback