Ja vad var det där med foten egentligen?

Ja jag glömde ju säga det innan att jag var hos farbror doktorn idag!
Han konstaterade rätt så snabbt att jag har hälsporre... Jaha okej... Det innebar att jag överansträngt foten och att det bildats en liten knöl på senorna och nerverna som går från hälen till tårna. Så när jag trycker ifrån med tårna när jag går spänns senorna och då gör det ont. Mkt riktigt har det ju gjort det på mig.
Så jag fick smärtstillande och han skickade en remiss till ortopeden som ska utforma ett inlägg till min lilla fossing.
Ringde sjuksköterskan Löfvall och berättade vad det var jag drabbats av och hon sa något i stil med "jaaa de e klart varför tänkte inte jag på det?". Sen namedroppade hon 20 olika medeciner när hon frågade vilka tabletter jag hade fått..

Smider planer på hur pepparkakshuset ska se ut i år. Jag tror faktiskt att det kommer bli någonting utöver det vanliga...
Har jag tur kommer mamma hit med lite kartonger så att jag kan bygga en modell. Svårt att improvisera och höfta när det gäller taket.

Kollar på Leilas jul nu. Galet mkt julstämning man får! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får lägga in en bild på pepparkakshuset =)

2008-12-02 @ 12:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback