Julklappshandlande

Idag har man varit på Väla med hjärtat.
Åt först tacos till lunch och sen hämtade vi ut min mobil som varit på lagning. Eller ja det var inte den jag hämtade ut för dem hade tydligen konstaterat att min mobil var ett hopplöst fall och att det var dax för en ny. Så ist för min S500i fick jag ut en W595 tror jag den hette. Ett bra byte om ni frågar mig.

Sen köpte vi julklappar till svärmor, svärfar och svåger och hans tjej :P
Det gick snabbt och fruktansvärt smidigt faktiskt... Vi var förvånade båda två över hur lätt det gick. Nästan för bra för att vara sant.
Ja jag är ju dessutom väldigt vass på att komma på bra julklappar och presenter till folk :) Förrutom till Filip då ju...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback