Morgonstund...

Hoppade först runt på stan ett par timmar med mamma igår. Var sådär att studsa runt på kryckor på kullagatan. Men det var samtidigt skönt att komma ut i friska luften, har ju varit mkt inne på senaste.
Mina armar har rätt ordentlig träningsvärk idag... Köpte en lampa, morgonrock och snygga guldiga formar till mina tryfflar.
Vi slog oss ner på Fahlmans och jag åt en morotskaka och mamma en köttbullsmacka. Det jobbiga var att allt fick inte plats på en bricka och med en krycka i varje hand är det svårt att bära en tallrik....
När jag kom hem myste jag lite i soffan och åt fläsk med löksås och kokt potatis. Något som blivit lite av en favoriträtt efter all personalmat under sommaren.

På kvällen kom Sandra hit och myste med mig. Vi dippade och kollade på Idol. Har ju inte kollat på ett enda avsnitt fram tills nu. Och nej jag fastnade inte nu heller. Tycker mest att det är castingen som är något att se på. Roligt att se alla konstiga typer som ställer upp och tror att dem kan sjunga bara för att deras mamma alltid sagt det till dem.
Vi lyssnade på musik och satt och skrattade en massa. Båda blev lite sugna på att gå ut men det hade kanske inte varit årets bästa idé med tanke på min lille fossing.

Tilde kom hit och lite småprat senare gick Löfvall. Jag och Tilde myste lite till och gick sen och la oss. Har varit en rätt så packad vecka i min säng. Först Löfvall sen Filip och nu Tilde :)

Nu på morgonen skulle hon iväg och jobba och efter att ha hållt henne sällskap när hon åt frukost osv så var jag så pigg att jag inte kunde somna om. Så jag tog täcket och en kudde och la mig i soffan och satte på Lipstick Jungle. En ny serie jag fastnat för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback