Pirogpyssel

Nu är pirogerna klara :)
Blev galet goda köttfärspiroger med ost och champinjoner. Så nu finns det alltid något snabbt och gott till hjärtat så fort hans mage börjar kurra ;) Blir han hungrig måste han ju äta direkt.

Imorgon verkar det först bli flowerteam med Carina och sen ska jag och mamma (ev. pappa också) till Fredriksdal på julmarknaden och mysa. På kvällen blir det kanske lite mer pepparkakshusbyggen (saknar en modul) och sen ska kristyren på.
Ska försöka sy ihop ett lakan och ett draperi också. Så imorgon är man fröken händig :)

På måndag ska jag till arbetsförmedlingen och kanske också vägledningshuset. Behöver köpa en trappstege och gardinstänger också och får se om det blir på måndag eller någon annan dag.

Filip kommer på kvällen och då ska det minsann bli 3-rätters har jag bestämt :)
Förrätten är ännu inte riktigt bestämd. Varmrätten är rätt så klar och desserten är i princip spikad :)

Nej nu måste jag tända adventsstjärnorna och adventsljusstaken här :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är härligt att pyssla=). Jag köpte mig två julstjärnor idag så nu är det lite juligare i köket. Under blommorna står mina två tomtar med sammanlagt tre ögon... (haha)



KRAM

Postat av: Carina

Jepp. Jag kör. Kom på att jag gärna vill ha lite sovmorgon. Så jag kör tidigast 11-12. slår en pling då, kul om du kunde så "sent" med. Kram

2008-12-06 @ 18:09:59
URL: http://carinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback