Uppdatering

Granen var gigantisk... Så pass stor att den är 20 cm från taket... Alltså ca 260 cm hög.
Det innebar att den fina söta julgransfoten från förra året inte pallade trycket. Så när pappa skruvade och vred för att stötta upp den enorma skapelsen kände den att den gjort sitt. Så imorgon kommer pappa med en ny julgransfot så ska vi försöka stötta upp den. Just nu står den lutad mot min vägg. Doften har jag iaf. För gott luktar det :)

Carina var här på en kopp te med lille Boris. Söt liten sak :) Blev prat om jobb och julbestyr.
Annars har jag slängt ihop en lassagne och en focaccia idag som snart ska avnjutas :P
Ikväll blir det film och myskväll och imorgon ska jag och Löfvall dra oss till träningen. Duktiga vi e :P
På kvällen ska jag till Marlene som har glöggmys och sen ska jag sova hos mamma och pappa.
Fredagen går mest ut på att hitta julgransslinga (kommer krävas två), julklappar till Filip och sen köttfärs till köttbullar.
Lördag är det först träning med Löfvall och sen utgång!! Yeiii det var längsen! :D
Söndag ska vi ha avslutningsmys med Papi och det kommer säkert bli något att dricka då också.
Måndag är det dax att fixa det sista julbestyren och laga lite julmat.
Tisdag ska jag fira jul i Lerberget med familjen Axelsson.
SEN ÄR DET JULAFTON!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback