08.30? Skulle inte tro det...

Vaknade halv nio. Klarvaken. Räknade efter och kom fram till att 4,5 timmes sömn håller inte om jag ska jobba och vara bakis... Somnade om och vaknade halv ett. Så ja nu snackar vi.

Kom upp och skulle knappa lite på min Ipod. Död. Inte ens en liten strimma ljus eller hopp om att den ville starta. Svor en lång radda och sparkade hårt i väggen. Svor över det sen också....

Så nu ska man resa och sitta och stirra på en massa flygplatser utan musik.... Nä det fixar jag inte! Så nu ska man ner och köpa sig en ny på Janssondata!

Gårdagen var riktigt lyckad. Blev middag här och Nicco blev lycklig när han fick sin kaka.
Blandade drinkar som fick mig oerhört förbryllad. Dem smakade på pricken slusch puppies hallon!! Vad är det egentligen jag drack som liten???? Tydligen nånting som skulle kunna vara hallonlikör, bacardi, lite persikolikör, frusna hallon och tranbärsjuice??
Jag borde fan bli bartender.... Jag har magi i mina fingrar när jag botaniserar bland flaskorna... Men ja ibland kan det iofs också bli riktiga bottenskrap....

Sen vandrade vi ner till Bara vara. Hela Helsingborgs mini-brats-förening hade samlats och jämnförde back-slick  och palestinasjalar. Riktigt roligt när Sandra går fram och säger "guuud va fin sjal!" och killen inte fattar om hon är ironisk eller inte och säger "eehh... allvar?.... ehh.... tack...."

Ja det var iofs på Cardinal hon gjorde det... Hela klungan med smågrabbar flyttade ju sig dit sen.
Nicco stack hem och jag och Sandra höjde medelåldern på Cardan. Hur gick det här till? Sen när blev vi äldst på ett ställe som har 25-års gräns???? Eller ja dem har det i papperna. I verkligheten är det ju lite annorlunda...
Ja vi hade riktigt roligt och avrundade kvällen när Sandras fötter inte kunde bita ihop längre.

Nä nu ska jag diska lite. Sen iväg och köpa mig en fungerande Ipod och sen e det jobb som gäller.

Ps. Fan va jag vill spöa bimbon som gör reklam för 118 003.... "Var tredje söker gratis gratis gratis... PANG!"

Kommentarer
Postat av: Carina

Hm.. det där med Cardinal. Det var bättre förut, bara för ett halvår sen.. Var där i lördags, förstod verklingen inte vad jag gjorde där, trivdes inte alls längre (armbågs-attityden har kommit dit) .. Blev en tidig kväll=/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback