Att göra saker innan barnen är födda

Ja många säger ju att dem ångrar att dem inte gjorde vissa saker innan dem skaffade barn.
Vissa säger att dem inte kan göra saker för att dem har barn.
Och sen flyttat barnen och blir stora och då ser många chansen att ta igen tiden som gått.

Så fungerar inte mina föräldrar.

Mina föräldrar fungerar som så att dem gör allt sånt som dem KUNNAT göra trotts att jag fanns till.

När jag var liten had jag en katt som hette Pelle. Han blev påkörd och kom till himlen och sen ville jag ha en ny katt eller något husdjur. Det fick jag inte.
Jag lämnar boet och plötsligt ville mamma ha hund. Det blev inte hund utan det Emil som knackade på dörren.
Emil kom ju tyvärr också till himlen men nu finns ju Molly där ist. :/

Sen så tror jag att jag tjatat på mina föräldrar sen typ två års ålder (kanske lite överdrivet) att jag ville ha ett badrum där uppe. Men nix det gick inte för taket där var inte tillräckligt starkt och bra konstruerat för att palla ytterligare en våning just där.
Men så var det ju det här med att jag skulle skissa på mammas och pappas trädgård....
Mamma ringde och sa igår att jag kan ta det lite lugnt....
Dem ska nämnligen bygga ett badrum där uppe och måste riva och bygga om uterummet då.... Sen ska ju taket förstärkas och två brunnar flyttas.... Så ja det är en del som ska göras.... Borra brunnar e ju ingenting man gör i en handvändning....

Suck....

Jaja mina föräldrar gör nog inte det här för att retas med mig. Men det stör mig att dem snor mina idéer. Eller iaf att det tar sånn tid för mina idéer att sjunka in.... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback