blogg fran kastrup

sitter och vantar pa att kunna checka in. Tar sin lilla tid. Sa ja tankte jag sufar lite med min nya ipod :) gar faktiskt helt okej nu nar man har vant sig vid klilckandet pa skarmen... Ser nog lite rolig ut nar jag sitter har och klickar... Gick fort ner forresten. Hade gjort en tabbbe och blandat ihop tiderna. Ja ingen som blev forvanad. Var dock som sa att flyget inte gick sju som jag fatt for mig utan klockan nio... Tur att det var pa det hallet iaf :)
hatar danska forresten. Latt ett av varldens fulaste sprak. Jaja vi.far se hur och om jag kan uppdatera bloggen nar jag ar i usa. Lovar att ta en massa bilder dock. Vi hors den 18:onde om inget annat :) puss pa er

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: åh new york? hallå fan va ballt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback