Vaken!

Ja nu har man vaknat upp från en god natts sömn. Två sekunder ringer Telenor (för typ tionde gången) och söker den som är ansvarig för mitt abonemang. Jag bad dem (med lite finare ord) i princip dem att dra åt helvete och han sa att han inte skulle störa mig mer i fortsättningen. Yeah right den har man hört förrut o så ringer dem dagen efter!

Ja annars då... Satt precis och skrattade lite åt stackars Nicco som sprang runt halva Nova igår för att skälla på dem på H&M för att dem inte larmat av det Sandra handlat (bland annat underkläder).
Larmet gick nämnligen när Sandra gick IN i en butik och det enda nya var det från H&M. Sen erbjöd Nicco sig att springa bort så att vi kunde titta vidare. Då upptäckte vi att det var Sandras väska som pep.... Mkt märkligt...
Men det var lite roligt att veta att Nicco sprang runt på H&M med tjejunderkläder och gnällde över att de inte var avlarmat :)

Ja idag ska jag först städa en massa. Dammsugaren behöver rastas och mitt kök kan behöva en putsning. Sen är det kaffe med min darling och sen träning med henne och svärmor.
Som tur börjar min träningsvärk lägga sig. Tack gode gud....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men LUGN! Vi har precis satt upp tv'n.. allt kan inte göras samtidigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback