"Var bara dig själv"

Okej var dig själv.
Fine.

Men vill killar veta att jag har ett temperament som heter duga och har både skallat och stämplat folk? Eller ja Hampus och Filip på jobb.... (OBS! Inga allvarliga skador)

Vill killar veta att jag är fruktansvärt självsäker för det mesta?

Borde jag skylta med att jag är en dålig förlorare och kan sitta och sura om jag inte vinner...

Nä det finns nog en massa saker man inte bör stoltsera med. Vissa saker får dem helt enkelt upptäcka själva. På gott och ont...


Ja jag vet att jag suger på att uppdatera. Jag gör en Dessi. Jag pallar helt enkelt inte skriva här just nu bara för att skriva. Jag vet ju att det för det mesta inte är ett dugg intressant :P

Ja nu var det snart en vecka sen jag var ute och festade med Grand/Lundia men vi hade helt galet roligt. Blev en uppdatering av helgens bravader i onsdags på tåg ner till Lund. Kanske tur det med tanke på diverse minnesluckor :P

Ja annars... Inte mkt. Jobbar mindre än "normalt". Försöker sätta lite guldkant på vardagen med hjälp av vänner och träning.

Sen så gick iofs mina förbättrade kostvanor rent åt helvete i USA så nu får man väll försöka ta sig i kragen igen. Hade ju i prinicip slutat med läsk och trappat ner ordentligt på sötsakerna. Men ja USA var ju inte direkt något sammarbetsvilligt land när det gällde mig och min "diet". Men jag tycker att man ska unna sig saker när man är på semester. Samtidigt som det vissa dagar kanske gick lite över styr... Men testa du motstå key lime pie på Key West så får du se hur lätt det är!!! :P

Ja jag får väll dra och handla lite sallad och sånt trams nu igen...
Hum mycket "Ja" och "Men" i den här bloggen.... Så det är bäst att jag slutar nu och diskar lite och sånt ist :)

Hoppas ni har en helt fantastisk dag!

Kommentarer
Postat av: Dessi

haha, gillar att "jag gör en Dessi".. grymt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback