Årets

Årets tv-serie: Desperate Housewives och Ugly Betty.

Årets fest: Nyårsfesten hos Sandra och Nicco. Alternativt min och Sandras hawaiifest...

Årets stilikoner: Har ingen direkt stilikon... Tar på mig det som känns bra och som fungerar för mig. Klär mig efter mitt humör och det varierar ju :P

Årets plagg: Jeans har jag ju i princip alltid. Gillar mörka tvättar och rådenim.

Årets pryl: Min nya SonyEricsson S500i

Årets accessoar:
Mina stövlar funkar till allt.

Årets ha-begär: Klänningen från Asos som jag till sist kom över och hade på nyår

Årets stad: Utan tvekan Stockholm

Årets bok: Marian Keys bok "The other side of the story"

Årets panik: När Sandra trodde att jag var kär i hennes ragg.... Har aldrig sett henne så livrädd!

Årets sajt: www.blogg.se

Årets plats: Min soffa är svårslagen

Årets vardagslyx: Dricka champagne kan man göra även en onsdag

Årets barrunda: Min och Dessis barrunda på Bagatelle, Dahlbergs, Bara Vara och Utposten var svårslagen.

Årets utgång: Jag och Sandra förfestade hos mig och sen minns jag inte mkt mer... Eller jo vi var på Grand Hotell och sen gömde vi oss bakom en mercedes på vägen hem.......

Årets miss: När gick egentligen tåget från Lund?

Årets frukost: Mina och Sandras hotellfrukostar med 3 sorters marmelad, kaffe, ägg, frallor, juice,flingor, yoggi.....

Årets upptäkt: Jag är ju faktiskt hyffsat duktig på lerduveskytte

Årets film: Ingen film har satt sådana spår som "linas kvällsbok" ;)

Bästa parfymen: Gucci Envy Me

Bästa shoppingen: hittar man utan tvekan i Köpenhamn

Bästa resa: Den varade iofs bara en dag men resan upp till Stockholm har satt sina spår på mer än ett sätt :)

Bästa uttrycket: "Ribban för den här sommaren är så lagd!!!"

Årets drink: Det får nog bli en av nyårsdrinkarna jag blandade. Muddlade lime och basilika. Bacardi razz och Sourz Apple. Toppade med limejuice (nån juice som smakade lime alltså inte pressad) och tonic. Sen åkte det i en liten bit chili också.

Årets isbjörn: Isbjörnen Isak som bor i djuraffären bredvid stadsparken

Årets snacks: Torkade aprikoser

Årets fyllemat: Ost och kex i Sandras säng

Årets frustration: Jag badade inte en enda gång under hela 2007!!

Årets high five: När jag och Sandra lyckades få min garderob på plats

Årets cmon!: Muhammedkarikatyrerna.... Okej vi känner inte att vi överreagerar lite här?

Årets chock: 27-åringen som blev mördad utanför Knutpunkten mitt på blanka dagen

Årets puckon:
http://hd.se/helsingborg/2007/09/07/vapenbrottslingar-filmade-sig/

Årets artist: Gwen Stefani

Årets låt: Wannadies - You and me

Årets stalker: Kan comhem sluta ringa och jaga mig?? Jag är så otrevlig när jag svarar för att jag vill att ni ska sluta ringa! Jag säger åt er att sluta ringa av samma anledning.

Fem saker som förgyllde mitt 2007:
Utgångarna under året som satt sina spår
Tänk vad en dag i Stockholm kan göra
Jag fick jobb! :D
Äntligen en egen lägenhet som bara är min min min!
Alla nya människor jag lärt känna och alla vänner jag kommit närmre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback