Bäst just nu

Bästa möblen i lägenheten - soffan
Bästa veckodagen - den här veckan lär det vara morgondage, dvs tisdag,  då det är fika med Dessi och Sandra och sen träning
Bästa låten just nu - Coldplay - Fix you
Bästa nätshoppingen - Asos är och kommer alltid vara en favorit
Bästa insikten - man lever visst bara en gång
Bästa vardagssysslan - sortera i köksskåpen. Hittar oerhört mkt jag inte visste att jag hade. Och ärligt talat vet jag inte riktigt vad jag ska ha det till heller... Dadelsirap någon?
Bästa rengöringsmedlet - köpte en sånn svamp man kan gnugga bort fläckar på väggar osv med. Så nu är dem där fläckarna som tidigare fanns på mina vita väggar borta :)
Bästa familjen - familjen Johansson ligger just nu varmt om hjärtat :)
Bästa svärmorn - Eva Johansson! Jag har fått en extramamma som jag kan träna med och allt möjligt :)
Bästa glassmaken - blåbär
Bästa plagget - älskar min nya vita tunika
Bästa köpet denna veckan - har beställt en personlig kallender där jag anpassade allt själv. Minns dock inte sidan...
Bästa filmen denna veckan - No reservations
Bästa vardagsträningen - Bära tunga papperskassar fyllda med matvaror genom halva Eneborg iom att man inte hittar parkering i närheten...
Bästa tidningen - Mat och Vänner är en grymt bra tidning
Bästa händelsen just nu - Jag ska till USA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback