Bokat mig en bil :)

Så nu har man bokat en bil inför USA-resan. Blev en Chevrolet Aveo... Säger mig inte så mkt men ja den hade fyra hjul iaf.... Lite knas att man bara är 22 för då är det galet mkt dyrare att hyra bil... Så ja såååå gammal är man tydligen inte :P

Åt frukost med fröken Johansson idag. Skrattade sjukt mkt som vanligt och Sandra kunde knappt svälja vad hon nu hade i munnen under ett av våra enorma anfall.
Blev mkt nostalgi och prat om sommaren som gick. Kommer sakna min älskling när hon ska flytta :(
Ist kommer man få en 88:a till granne! En 88:a!! :P
Ja jag hoppas iaf att vi kommer äta våra frukostar tillsammans ändå... Sandra påstår att hon ska cykla till mig. Var lite roligt när Sandra säger "jag kan cykla nu" på tåget :P Ännu roligare när vi pratade om vad en klassiker är :) Oerhört internt kan jag tyvärr meddela...
Sen pratade vi om hjärnkjell.... ehm.... ja det är det vi har döpt en väns enda hjärncell till :)

Sen var jag på Maxi och handlade tillsammans med tusentals pensionärer... Kan säga att jag fick ett kvitto som var runt en meter långt.... Så nu är det som att spela tetris när man ska in i kylen. Köpte en massa kött o grejer som jag ska frysa in. Så imorgon är det storkok som gäller. Köttfärssås och grytor och en massa tjaffs :P
Behövs när jag är hemma så jag inte drar mig från att äta ordentligt.

Sen var jag, Sandra och svärmor och tränade. Nä jag är fortfarande singel! Men Sandras mamma är min svärmor :) Det säger hon själv också. Världens bästa är hon också!
Snackade en massa skit även där och tränade kondition och ben.
Inom Oj och satt och väntade på dem två utanför. Såg X-antal personer gå in i den låsta dörren som där står en stor lapp "Stängd på grund av vinden" på... Sen så kom det in en ung tjej och började pyssla med skåpen där hon skulle låsa in sina påsar samtidigt som hon pratade i sin mobil. Hon frågade personen i telefonen om hon hade vågat låsa in sina påsar i ett sånt där skåp när hon skulle in i en affär eller om hon var rädd för att det skulle bli stulet. Efter lite hummande så plockade hon ut påsarna igen och gick in i butiken.
Trodde det var meningen att man skulle låsa skåpet just för att någon inte skulle kunna ta det... Speciellt på Oj där 30 000 personer springer förbi skåpen varje minut...
Sen noterade jag en skylt där det stod att man inte får ta med sig hundar och katter in i butiken... Hästar och Elefanter då?

Sen blev det knäckemackor och kaffe hos svärmor innan vi traskade upp för backen.
Kom innanför dörren. Tog en lång dusch. Åt lite kyckling och har sen legat i soffan och lyssnat på min älskade ljudbok (Harry Potter and the deathly hallows).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback