Fröken Bänkpress

Japp det var jag det :P
Har för första gången i mitt liv kört bänkpress. O ja det gick väll okej... Jobbigt att få till det där med balansen men det försäkrade Sandra mig att det skulle sitta efter ett tag.
Körde snebänk också men det kändes inte lika manligt. Speciellt inte efter att man kört en massa annat innan och var helt slut i kroppen när man låg där :P

Men ja jag har en bra känsla när det gäller min träning.
För att inte tala om vad som hänt med min kost den senaste tiden.
Har inte druckit läsk på en och en halv vecka. Vilket känns fruktansvärt bra.
Drack ju typ två cola om dagen på jobb innan.
Kaffe dämpar ist suget efter läsk och ramlösa med lite citron lika så.
Försöker få i mig fibrer så gott jag kan och ska försöka ha frukt hemma när jag känner sockersuget.
Ikväll har jag t.ex. ätit en banan och ett knäckebröd (ett stort runt!) efter träningen.

Så ja det finns nog hopp även för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback