Good hariday

Ibland har man sådana dagar då ingenting kan få en att se ens mänsklig ut. Man ser ut som om man blivit överkörd av en lastbil som sedan dessutom backat över en ett par gånger.... Vad man än gör så ser man ut som ett vrak och borde inte ens visa sig utanför dörren.
Sådana dagar är ju som tur oftast söndagar av någon anledning... Även om dem mkt väl kan gästspela även andra dagar...
Har jag en sånn dag så blir det oftast mina baggy jeans, en hoodtröja och en keps för att dölja helvetet som finns på huvudet :P
Ser ut som en gangster om jag går utanför dörren... Speciellt med sneakers o min parkas...

Men idag har jag motsattsen. Jag känner mig galet snygg och är övertygad om att även om jag hade dragit på mig en sopsäck hade jag kunnat "pull it off".
Underbart med sådana dagar ;)

Pratade förresten med Tilde igår. Hon har dragit till Florida o ska bo där nu i ett halvår. Ska absolut dra över o hälsa på henne. Gäller ju att fånga sina tillfällen eller vad säger ni? :)
Hon skulle egentligen stuckit den 1:e men på väg till kastrup var det visst någon som hoppade framför tåget... Dålig timing.... Rätt hemskt att behöva kliva av tåget för att det plötsligt blivit en brottsplats och för att dem måste plocka ihop honom....

Har alltid haft väldigt svårt för folk som begår självmord som drar in andra eller va man ska säga.
Jag anser att alla har rätt till att bestämma över sitt liv och om man vill dö har man väll rätt till att ta slut på sitt liv om man anser att det är en god/enda lösning... Ja ni förstår nog vad jag menar...
Men när man hoppar framför ett tåg/en lastbil eller liknande där andra tvingas ta del av ens död då är det fel. Ingen annan ska behöva lida för att du tar ditt liv. Förstå vad den personen kommer att tvingas genomlida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback