Gott Nytt År!

Nu var det då 2008. Hur lång tid kommer det ta innan man lär sig skriva det årtalet överallt?
Siter här i soffan med mina lösnaglar och försöker skriva... Har ju börjat lära mig det nu efter alla utgångar som jag satt på sådana. Ser faktiskt helt okej ut och jag gillar känslan av att ha långa snygga naglar. Synd bara att det inte går ihop med yrkesvalet.

Ja gårdagen var iaf mkt lyckad. Alla drack friskt och vi skrattade långt och länge åt många saker.
Maten var helt underbar och jag var så mätt efteråt att jag mkt väl skulle kunna gå ner till mig nån timme och sova.
Micke fick mig och Sandra att vika oss dubbla av skratt och vi fick höra att "förr i tiden drack man mkt vaniljvodka"...
Sen dansade vi zorba och det var mkt grekland efter tolvslaget....
Micke är dessutom övertygad om att jag kommer gifta mig innan jag är 25.... Och att när jag hittar någon kommer jag sätta klorna i honom. Mkt möjligt :) Så nu ska jag bara hitta min hummer...

Träffade förresten mina grannar i lägenheten bredvid. Har inte träffat dem en enda gång sen jag flyttade in. Kan säga att glädjen i killens ögon när han såg mig var total.... Kan säga att detta var strax innan tolv och jag skulle hämta en jacka hos mig...
"SÖTNOS!" och sen så log han med hela ansiktet och höll på att ramla in i väggen... Ja han heter tydligen Alex och är hemma 2 veckor och borta 2... Förklarar en del....

Nä nu ska jag hitta min hummer.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Miche...inte micke!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback