Minnet e kort men intensivt...

Igår när man dammade av photoshop och skulle börja fila på sin nya blogg så slog det mig. Fan va jag glömmer snabbt!
Jag jobbade med det programmet i typ ett halvår och har läst en kurs också...
Iofs stör det mig lite att jag har den engelska varianten men ja ja...

Efter en massa klickande och en hel drös med missar fick jag äntligen bort allt jag inte ville ha med. Till exempel min bild som fanns där till höger. Och efter det letade jag efter koden till "Om" i säkert en halvtimme.

Men ja nu känner jag att jag har en rätt så bra grund.
Ska fixa en ännu mer fancy header och kanske nån snygg bakgrund.
Men jag tror nog att jag vill ha svartvitt....

Vad tycks än så länge?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggt, och när du är klar med din så fixar du min ;) Du har tillgång till mina bilder och lösen när du vill ;) O läppen är en annan story.. :/ Puss

Postat av: Dessi

Nu e den snygg! När du sen e klar med Sandras kan du damma av min också tack ;) Då kanske jag blir mer inspirerad till att skriva ;) Puss!

2008-01-26 @ 00:04:54
URL: http://dezzys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback