Pigg o glad mjölkchoklad!

Så nu har man vaknat efter en ganska lång natt.
Gick och la mig redan halv elva/elva igår och det har nog inte hänt på x antal månader....
Drömde en massa konstiga saker. Bland annat att jag delade en fancy fyra med en av tjejerna från grundskolan.... En av tjejerna jag inte riktigt tyckte om. Jag gillade inte henne i drömmen heller kan jag säga....
Men denna tjusiga lägenheten låg i ett riktigt flott område... Men närbutiken kändes väldigt bekant.... Hum Walles?
Japp! Walles hade blivit ett hett ställe för överklassen trotts att det såg precis likadant som det gör nu. Fast Walle själv jobbade inte där... Nix det var Calle och Alex Schulman.........
Jag kommer ihåg att jag i drömmen övervägde att berätta om mitt mission i sommras för Calle men var rädd att han skulle tro att jag menade allvar....

Ja idag ska jag på massage. Bokade en akuttid hos min Carina och jag hoppas verkligen att hon ska trycka rätt helvetet... Efter det ska jag hem och slappa en stund och sen iväg med mamma och gå på jakt efter träningskläder till henne och kanske nått smått och gott till mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback