Pommes o korv

Mmmm de var min kvällsmat :) Jag och Danne blev galet sugna så vi stack inom Petters när vi slutat.
Efter att nästan förfrusit medans vi väntade på maten så gick vi bort till jobb och gömde oss vid disken och åt där...

Ja annars har det gått rätt så smärtfritt ikväll.... Typ 90 bokade eller nått :S Men det kändes riktigt bra... Ingen sånn kolosall rush...
Skönt att vara tre dock.

Mår bättre idag än igår när jag kom hem. Då fick jag sånn galen migrän att jag inte kunde röra mig från soffan. Fick försöka få av mig kläderna utan att röra huvudet och sedan slumra till lite här.. När jag rörde huvudet kändes det som om det skulle implodera och att jag skulle spy...

Hoppas att jag sover riktigt länge imorgon.
Imorse vaknade jag redan kvart i nio. Suck... När man väl får sova hur länge man vill... Dock vaknade jag av att min stackars fot hade sommnat och ilningar och stickningar strömmade upp mot benet.

Nä nu är det läggdax! Sov sött allihopa!

Ps. Dagens outfit: Jeans (mörk tvätt), svart stickad kofta, svart top, svarta stövlar, 5th avenu shoe repair jacka, svarta strumpor, svart halsduk, svart handväska med lång axelrem.... Intressant? Ja kanske för vissa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback