Weddingplaner & Big Brother

Ja jag ska skriva in det i mitt CV Sandra (www.sandrainthecity.blogg.se) så förstår ni....

Och tydligen är jag som gjord för Big Brother... Peppe på jobb konstaterade det igår.
Jag kan få små utbrott på honom ibland och tydligen har han fått en bild av mig som någon som sätter tänderna i alla killar...Och sen så är jag ju snygg också och det måste man ju vara :P

Ja jag skulle enligt honom ligga med alla killar, tjejer och programledaren dag 1. Bråka med alla dag 2. Sitta och sura dag 3. Samtidigt skulle jag prata konstant och aldrig vara tyst. Jag skulle dessutom bidra till en massa intriger och skitsnack. Men jag skulle enligt honom bara komma tvåa för att antingen hatar man eller älskar man mig och det brukar ligga runt 50/50 där....
Men dem som hatade mig skulle vara mer benägna att rösta ut mig tydligen...

Sen dök Hampus och hans flickvän upp och jag sa "jag ska vara med i Big brother!!!" och båda två ropade av glädje och tyckte det var sjukt coolt.... Fram tills jag sa att jag skojade... Dem sa också att jag var som gjord för det programmet.... Hum... Borde jag tänka över det här om det blir aktuellt med en ny säsong?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback