Sista dagen

Idag jobbar man från klockan två. Sen när det passet är slut så är jag ledig i tre härliga dagar. Helt underbart!
Det allra bästa är ju att pojkvännen också är ledig. Så ikväll när jag kommer hem sitter han här i soffan och myser. Känner jag honom rätt kan där också mkt väl stå en flaska rött ;)
Sen imorgon ska vi bara ta det lugnt och laga en god middag tillsammans.
Fredag ska han spela fotboll med grabbarna och eventuellt glider man med på ett hörn.
Lördag ska han till bakken med samma gäng och jag och Tilde ska spendera lite kvalitetstid tillsammans.
Söndag är det tillbaka till jobb och jag jobbar fram till lördag. Då är det fest för Filip som fyller år den 27:e :)
Har hittat en helt okej present som jag hoppas får godkänt.
Är ju lite klurigt att köpa presenter till pojk-/flickvänner... Sen satte han ribban med skorna jag fick när jag fyllde år. :)

Ja annars är det lite blandade känslor just nu. Är glad för att jag har världens bästa pojkvän. Men ser inte riktigt fram emot nästa vecka då han jobbar natt och därför inte kommer kunna träffa mig förrän på lördagen.
Man har ju vant sig vid att han ligger där på högersidan. Att kunna krama honom när man vill. Ha någon att äta med. En som är så underbart mysig, omtänksam och förstående.
Sen finns det andra saker som tynger mig men det löser sig i sinom tid tror jag. Vi får låta det ta tid. Vilket är synd.
Hade det inte varit för Filip hade saker och ting varit så mkt jobbigare. Tur att man har honom

Kommentarer
Postat av: Carina

Awwh, Vad roligt att läsa om ngn som har "hittat världens bästa pojkvän". Så känner jag med, nu blev jag på jättebra humör. Glada människor är det bästa som finns.. Roligt för dig Eva :) Kram

Postat av: Carina

Awwh, Vad roligt att läsa om ngn som har "hittat världens bästa pojkvän". Så känner jag med, nu blev jag på jättebra humör. Glada människor är det bästa som finns.. Roligt för dig Eva :) Kram

2008-07-16 @ 18:20:07
URL: http://carinan.blogg.se/
Postat av: Carina

Awwh, Vad roligt att läsa om ngn som har "hittat världens bästa pojkvän". Så känner jag med, nu blev jag på jättebra humör. Glada människor är det bästa som finns.. Roligt för dig Eva :) Kram

2008-07-16 @ 18:20:52
URL: http://carinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback