Äckligt söndagsbakis med lite mys i kroppen...

Jahapp det gick ju bra det där. Två galet starka drinkar i kroppen och man var bra på det efter att ha jobbat sina tio timmar. En drink som innehöll sprit, hallon och is skojar man inte bort....
Taxi bort till söder där man joinade pojkvännen på förfesten. Så gött att man har en pojkvän med sjukt sköna vänner. En del korsförhör av diverse nykomlingar som jag inte träffat innan men jag fick godkänt :) Tydligen guldstjärna också av vissa.
Tog taxi in till hampan men när vi kom dit var klockan runt ett och vi fick inte gå ut på uteserveringen med drickan då dem bara har serveringstillstånd till ett där och två där inne eller nått.... Ja jag och Sandra vet hur griniga dem är runt stängning och det var samma känsla igår. Men vi slog oss ner där jag och Filip och Martin joinade oss igen efter att ha minglat lite.
Snacka skit och grabbarna bjöd på allsång ;)
Vandrade sporadiskt utanför och hamnade av någon outgrundlig anledning på Harrys.....?
Jaja vi satt där ett tag och drack och beslutade oss för att röra oss hemåt.
Taxi hem och slängde in pannbiffar till parisare som nattmat. Sen minns jag dock inte mer för jag däckade tydligen i soffan, filip fixade käk till sig och försökte få liv i mig för att se om jag nu var hungrig, dock utan framgång....
Så ja det är väll tur att vi varit tillsammans ett tag nu så man kan få visa sitt packade jag. En aning snurrig Eva som kan somna när som helst hur som helst :) Precis som i nyktert tillstånd helt enkelt.......

Vaknade med sminket på imorse och helt ärligt har jag sovit fram tills nu med undantag för några små avbrott då jag antingen varit törstig/kissnödig/illamående... Ska vi tacka gud för att jag är ledig?
Blev beslutat igår att man drar till Halmstad på midsommar tillsammans med Filip och hans vänner. Ser vi fram emot :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha EVA däckade!!!! :P

Postat av: Carina

haha vad roliga kommentarer ni får.. Era verkar faktiskt vara mer puckade än våra kunder.



Synd att du inte kom till matte, spanade efter dig men ingen eva... Hade dock roligt ändå :P

2008-06-15 @ 20:59:58
URL: http://carinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback