Flitig flicka

Ja idag har man ju fått en del gjort faktiskt.
Gick upp klockan åtta och duschade håret och plattade och grejer. Gjorde en smoothie (fläder, mango, apelsin, päron och äpple) och tänkte lite på Sandra. Hon brukar alltid göra smoothies... Det hade jag iofs också kunnat tänka mig att göra oftare om det inte var så att min blender är sjukt stor och klumpig så det är ett helvete att få fram den. Hade den varit snygg hade man ju kunnat ha den framme men nu är den inte det heller... Bud på att köpa en grön OBH Nordica blender. Dock en nackdel att den inte fixar att krossa is. Men den är liten iaf och funkar att ha framme :)
Sen på med kläder och smink och plockade upp John. Drog till IKEA och handlade lite smått och gott. Retade John för hans doftljus ;)
Själv köpte jag en liten lampa, två ugnsformar (nu kan jag göra lassagne igen) och en vinöppnare :D
Hoppade in i bilen och drog in till stan. Regnet hängde i luften och vi ville bara rusa in på Mezo och äta innan det började falla. Men nej där var ju tusentals människor... Idas då? Nej där var inget vi var sugna på inte...
Bort till Ebbas och fick in två 200 grammare... Gaahh va mkt mat! Snackade skit om allt o ingenting o drog hem till mig och kollade på Semi-Pro (rekomenderas INTE) och sen Over her dead body som vi gillade starkt :P
Drog och tränade och sen blev det en runda in på Oj och handlade jordgubbar som jag nu ätit med mjölk o socker :D
Mums fillibabba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback