Himma :)

Japp nu e man hemma igen. JAG E LEDIG IKVÄLL! Helt galet :D Ja jag skulle egentligen jobbat... eller nått... Stod som 3:e man på schemat. Dock hade Chris gjort en tabbe när han skrev schemat för han hade schemalagt både Raffe, Danne och Peter också. Hum det blir ju fyra? O vi e aldrig fyra? Nicco ringde igår och sa att jag skulle tyvärr tvingas jobba idag som 2:e man för att Peter inte kunde. Men han såg inte att det blivit fel. Så jag slapp :) O vi behövde ingen tredje man för det är ingen som sitter ute idag inte. Woho! Dock blir det heldag imorron med Danne men det kan jag leva med. Danne e soft :)

Ja idag har verkligen varit en helt underbar dag. Klockan tio klev vi in på Anina och började titta så smått. Herregud va rörd jag blev när Sandra klev ut med första klänningen på sig. Tog ett kort och då sneade kvinnan i butiken. Så det fick man tydligen inte göra... Oj då :P Men som sagt jag fick ett kort på henne :)
Provade några klänningar jag med. Inte klokt va snygg man kan vara ;)
Vi blev väldigt förvånade över vilka klänningar vi tyckte hon var snygga i. Både jag och bruden själv var inställda på något enklare men det såg lätt tråkigt ut. Hon passade oerhört bra i lite mer avancerade klänningar ;)
Dock tvingades hon på en väldigt fluffig skapelser med massa rosor och grejer (bara för att jämnföra) och jag höll på att kräkas. Vi har försökt hitta denna hemska sak på nätet men det verkar itne vara någon som vill skylta med att dem har en sådan ful sak :P
Klockan elva kände vi oss färdiga och hade två favoriter. Gick bort en sväng till Åhléns och sen till Glitter och köpte ett diadem till mig. Gick förbi Hedbergs Guld och passade på att gå in och kolla vigselring. Hittade dock ingen som föll oss i smaken. Carl Hoff då? Brukar aldrig gå in där normalt för det känns galet fancy. Men jo då där låg en ring som passade riktigt bra med hennes förlovningsring :)
Så när vi kom ut pirrade det till och med i min mage :D Om mindre än ett år ska min babe gifta sig!! Det känns väldigt speciellt för mig. Hon och jag började ju umgås på riktigt på Lernia men det kickade ju inte igång förrän i typ februari/mars förra året. Ändå känns det som att hon och jag alltid varit hon och jag :)
Få människor betyder så mkt för mig som hon. Hon har ju alltid ställt upp för mig och funnits där för mig när jag har varit nära brytningsgränsen. Och vi har ju haft sååå galet roligt :) Och mer ska det bli! Detta är bara början.
Helt ärligt blev jag tårögd när hon provade klänningar. Hade typ naaawat 20 000 ggr och till sist var jag tårögd så jag fick smita bort en stund :P
Sen efter ringar och klänningar gick vi bort till Grand och åt deras affärslunch. 160 kr för en fräsh buffé med två varmrätter, salladsbuffé och hör och häpna DESSERTBUFFÉ :D
Mysigt som bara den och skönt att sitta på ett avslappnat ställe och äta god lunch. Helt klart värt varenda krona.
En sväng inom Bokia där jag hittade en bok om Europas 34 trestjärniga restauranger. Önskar mig den bara så ni vet :)
Sen bort till jobb för att kolla om jag började klockan två eller inte. O ja vad jag fick för svar där vet ni ju redan :)
Åkte upp till Sandra och pratade en massa bröllop och myste lite allmänt :) Har tur som jag har henne.





Och Filip glöm inte Filip! Han är den som gör att solen lyser lite extra hos mig nu för tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback