Kass uppdatering.. Jaaa jag vet :P

Ja det har ju hänt lite grejer. Träffade Filips föräldrar, bror och brors flickvän i tisdags. Ja det gick smärtfritt. Trevliga människor precis som alla andra av Filips nära och kära som jag träffat. Blev en runda på Big Buddha med Filips bror, hans flickvän och deras vänner. Filip hade dessutom inget emot att jag drack vin så att han fick köra min bil :P Fick han iofs också på väg ner till restaurangen.

Sen hem i soffan och kollade på fotboll (Frankrike-Italien). Jag som brurkar säga att jag inte bryr mig så värst mkt om fotboll blir lätt fanatisk när jag kollar.... Sitter och svär för mig själv och fokuserar för det mesta bara på TV:n och dem eventuella dillchipsen.

Sen läggdax och upp och hoppa klockan tio igår. Tydligen brutalt mkt att göra på jobb sas det så man var där i god tid. Hade dock tid med en macka på Papi innan :) Helt kär. Mums va gott!
Jalla jalla på Oz men hade koll så det var rätt soft. Trodde att vi skulle sitta i skiten som fan och snea ut totalt men det var rätt chill.
Slutade redan klockan tio med tanke på att alla kollade på matchen. Så även vi då vi har vår lilla kökstv :)
Dock vet vi ju hur matchen gick....
Rusade bort till Harrys och träffade Raffe, Danne, Patrik, Pierre och Johan. Och ja alla var lika uppgivna. Iofs var Danne och Raffe lite smått packade iom att dem suttit där sen kvart över sex för att få grymma platser ;)

Hämtade Filip och hem till soffan där vi mös en stund för att sedan gosa ner sig under täcket till Forrest Gump.

Ps. Jag har hittat världens bästa present till min käre pojkvän som fyller år om en månad! Problemet är att hur mkt jag än tycker om honom så spricker min budget big time :( Kan man pruta tro? Nepp tror inte de va :/

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj vad jag känner igen det där med budget. Fy fan vad vi sitter i skiten med bröllopet kanjag säga.. Men men :) De löser sig som alltid!

Postat av: Sandra

Halmstad, vad ska ni göra i halmstad? Förutom det här med grodor :P

2008-06-20 @ 16:12:25
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback