Semesterplaner

Ja då har semestern börjat på riktigt. Igår var ju bara en försmak :)

Idag ska man först umgås med världens sötaste (som fortfarande ligger o drar sig i sängen). Blir lunch och lite sånt allmänt mys. Sen ska man träffa tjejerna och dricka drinkar för att sen trippa bort till bion och se Sex & the city.

Imorron fick jag tack och lov en tvättid. La ju ner projektet att tvätta i fredagsmorse för annars hade jag varit helt sprängd på kvällen.
Sen på kvällen blir det fika med fröken Johansson.

Onsdag lutar det åt Zoo i Köpenhamn med Filip.

Torsdag är inte planerad än så länge men vem vet kanske tyskland.

Fredag fyller jag år och då är det cocktailparty som gäller.

Lördag är det bakken med Dessi och Sandra och allas respektive.

Söndag blir det fika med föräldrarna för att fira att jag fyllt år.

Så ja det är planerat in i minsta detalj... Och ingen resa :( Men det blir nog bra ändå. Bestämde att det inte känns lönt att åka iväg bara några dagar utan vi ska vänta framåt sensommaren/hösten ist.



Såg förresten Indiana Jones igår med Filip. Rätt så bra början. Rätt så ordentligt kasst slut. LIte besviken. Men ja det var riktigt mysigt ändå :) Trotts att vi var smått illamående av tacosen vi tryckt i oss precis innan.
Kom förresten aldrig in på Väla igår iom att det stod 30 000 bilar på parkeringen. När folk börjar parkera på gräset och bete sig som om det vore mellandagsrea så undviker man stället.
Så det blev Max i Hyllinge och sen in på Familia och köpa PS2-spel och mat till kvällen.

Nej nu har han vaknat till liv här. Och det ska jag utnyttja :)


Kommentarer
Postat av: mjäll-lover

HAHHA jo samma här ^^

Postat av: carrouu

söy disegn, hur ändrar man så där snyggt?

2008-06-23 @ 22:40:43
URL: http://dirtycarrouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback