Sömnig söndag

Ja då var denna dagen snart över. En lite smått knasig dag faktiskt :)

Efter att ha bloggat här så blev det en magnum mandel till frukost... hum... Ja det var faktiskt inte min idé utan Filips hör och häpna. Han blev sugen på glass (egentligen isglass) och stack över till Walle som tydligen inte har något större utbud...
Sen hoppade vi in i bilen och begav oss ut till Lerberget för att hämta badkläder till Filip och badlakan. Åt ciabatta med rostbiff (rostbiffstema på senaste) och fick se vart Filip bor. Första gången man varit där ju :)
Sen åkte vi ner mot Vikens golfbana där vi skulle bada och bilen som körde in precis före oss på parkeringen var, håll i hatten, mina föräldrar?!?!?! Inget dåligt sammanträffande.... Faktiskt lite läskigt med tanke på att jag 1. inte hade en aning om att dem brukar bada där och 2. vi kom EXAKT samtidigt.... Helt snurrigt. Så ja nu har Filip fått träffa svärföräldrarna också... Oj vad det lät konstigt men ack så bra :)

Ja sen låg vi där och myste ett tag bara han och jag. Doppade oss också men det var helt galet kallt.
En riktigt mysig och fin strand med rätt lite människor faktiskt. Blir absolut fler gånger där. Känns verkligen som att man ligger för sig själv och man har inte mkt folk i närheten. Tycker vi om. Inte som på Fria där man får gå sicksack mellan handdukarna för att komma ner till vattnet.

Lämnade Filip som skulle sova en stund inför veckans nattpass. Tur att han e ledig tisdag och lördag så vi kan ses lite iaf :)
Körde in till stan och ramlade ner i soffan. O ja där låg jag nog en två timmar och snarkade... Efter det blev det lite käk och nyligen även film. Såg Guldkompassen som jag länge velat se. Gillar fantasy och den typen av filmer. Lagom en söndagkväll för sig själv i soffan. Hade givetvis varit bättre om Filip legat bredvid men what to do what to do. Tur att man är en självständig tjej som klarar av att roa sig själv på egen hand :)
Kan ju till exempel ligga och planera ett cocktailparty som äger rum den 27 juni. Eller vad man ska göra på semestern med Filip? :)


Kommentarer
Postat av: Dessi

jag vill också se guldkompassen! när har du semester?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback