Är du vaken?

Min mamma var väldigt ivrig att berätta för mig att hon snokat reda på ett knivsliperi. Har länge sökt efter nån som kan rädda alla mina stackars knivar jag har på jobb. Hon hade skrivit till jourhavande reporter i lokaltidningen som sen hade tagit reda på detta. Och det stod ju då i lokaltidningen idag.
Hon var så ivrig tydligen att hon ringde mig tio i åtta. "Är du vaken?". Tio i åtta på min lediga dag? Ehm nä skulle inte tro det...
Iofs hade jag sovit rätt kasst och vaknat till flera gånger sen klockan sex. Jag hade faktiskt ställt klockan på nio...

Hade en massa konstiga och jobbiga drömmar i natt. Drömde bland annat att jag var hos doktorn på någon form av hälsokontroll och fick reda på att jag med största sannorlikhet hade hudcancer. Kommer ihåg att jag berättade det för Sandra och kommer ihåg hur hårt vi kramades och hur mkt vi grät.
Det var inte roligt :(
Sen drömde jag att jag ringde en bekant och pratade med honom i flera timmar. Hum vad betyder sånna här drömmar?

Hade en dröm i fredags. En dröm som var oerhört verklig och när jag vaknade var jag verkligen övertygad om att det verkligen var så i verkligheten också. Saker hintade om det under ett par dagar och sen får man reda på att ja det är klart att det är så... Läskigt det här med drömmar...

Nu gick larmet på min mobil. Och jag kan berätta för er att varje dag vaknar jag till den här låten:



Kommentarer
Postat av: John

Men haha hur fan vaknar du till den där? Jag har laddat ner det skrälligaste jävla mardrömsljudet som gick att hitta och ibland hjälper inte det haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback