Dagen som gått

Ja självklart töade det även idag. Det har det ju gjort i princip hela veckan. Snöat på natten/morgonen och sen töat framåt eftermiddagen.
Ja hur har jag då spenderat denna underbara dag. Först var det lite småpyssel här hemma. Har gått runt och myst i lägenheten och kollat på make me a supermodel. Lagom att ha rullandes på TV:n och titta lite då och då när man går förbi. Är ju väldigt intresserad av mode och smink så just därför tittar jag. Och lite för att jag jobbat som fotoassistent och tycker att det är kul och se vad dem gör för plåtningar. Skiter rätt så mkt i personerna som är med :P

Sen stack jag bort till aktiverum och solade. Passade på att boka en massagetid hos Carina när jag ändå var där. Så på måndag 14.00 ska jag dit. Kan alla påminna mig om det också? :P Först tvättid sen massage...

När jag var klar där åkte jag bort till Ättekulla och handlade på City gross. Blev en massa goa grejer :P Basilika, parmesan, tryffelolja... Kan lova att middagen på lördag kommer bli underbar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback