DK med Marlene

Idag har man tagit båten över sundet och kollat in utbudet där. Blev en påse med underkläder, en gul transparent topp och en påse det klirrade lite om när jag gick....
Har varit mysigt att umgås med min gumma som jag träffar allt för sällan numera. Ska bli skönt nu när hon flyttar så man kan börja umgås lite mer regelbundet igen :)

Hon kommer ju hit på lördag. Då blir det som det ser ut nu 5-rätters (alt. 7-rätters) och drinkar.
Aldrig fel :)
Ska troligtvis iväg imorgon och handla lite smått och gott till middagen.
Meny kommer upp här på söndag. Inte bestämt mig helt och hållet.

Ja annars har det inte hänt så mkt hos fröken Hansson. Jag har förresten tvättid klockan 07.00 på måndag. Vore oerhört tacksam om ni hjälpte mig att komma ihåg det förresten!

Ska styla håret på L&L på lördag. Blir tyvärr inte mig älskade Emma utan nån ung kille... Återstår att se hur det går. Har aldrig klippt mig eller blivit "tillfixad" av en kille...  Smått nervös och lite fördomsfull... Gay? Ja mkt troligt...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha du e rolig du :D Synd att man jobbar helgen.. Men hppas dock ni får jättekul :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback