God morgon mina kära vänner

Idag har det stått matlagning på schemat än så länge. Eller ja det är nog dagens tema med tanke på att jag ska iväg och jobba sen...

Har även hunnit med en go varm dusch med ansiktsmasker o allt det där tramset. Noppade ögonbrynen och svor så att mamma hade kunnit stryka mig i testamentet... Ja det gjorde så katastrofalt ont idag att tårarna rann och jag sa till mig själv att jag hellre ser ut som Chewbacca än genomgår det där. Men om jag hade sett ut som honom hade jag nog fått många Star Wars-killar på kroken.......

Ja jag ser iaf inte ut som honom. Jag bet ihop. Det var lite roligt att jag nästan glömde bort att noppa det andra ögonbrynet. Efter att ha tagit det högra så tyckte jag att det var bäst med en paus. Sen gick det en timme och jag skulle sminka mig och upptäckte att jag inte såg riktigt klok ut. Ja asså värre än vanligt.

Ja jag har iaf en hy len som en babyrumpa, två välformade ögonbryn och dagen till ära lockigt hår. Såg faktiskt ganska normalt ut idag så jag orkade inte dra fram plattången.

Sen har jag ju då lagat mat också ja. Har gjort blomkålssoppa, rödlöksmarmelad, potatisterrin, skirat smör och murkelravioli. Ja menyn börjar arta sig. Ska iväg och handla lite till idag. Marlene Är inte så förtjust i kokos visade det sig men hon får minsann bita ihop och ta det som en man (?).
Hon gillar inte heller lamm och kalv. Vilket jag antar att jag får acceptera och därmed undvika. Torsk har hon inte sagt något om så det utgår jag från att hon får ner.




Kommentarer
Postat av: Dessi

det låter som att det blir något gott ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback