Hej va vi bloggar...

Ja känn ingen press eller så. Men dina polare bloggar typ varje kvart... Ja det märks att Sandra har varit ledig idag efter hennes 20 inlägg. O ja Dessi ska vi inte prata om. Damen är ju som en duracellkanin på speed...

Ja jag får väll för f*n blogga jag också då. Suck. Ja idag har man jobbat. Tog för mig minst sagt kan jag säga. Nånting som förhoppningsvis kommer att ge utdelning. Nu jävlar ska vi tänka som en kille och visa var skåpet ska stå. WOHSA! som jag och Sandra hade sagt! :)
Ja annars är man ledig en del denna veckan.

Imorgon så ska jag spendera dagen genom att storstäda lägenheten. Fram till klockan fem då släpper jag allting och tränar bröst och... Axlar? Rygg? Ja jag vet inte men det var inte armar iaf. Tack gode gud för det med tanke på att dem knappt fungerar till någonting vettigt. Träningsvärk som heter duga....

Sen kommer torsdag och på kvällen ska jag på date med duracellkaninen aka Dessi. Blir en mysig middag på än så länge okänt ställe.

Fredag eftermiddag ska jag och mamma gå och shoppa till henne. Sånt är roligt :) Mindre roligt när man själv hittar saker men det är en annan femma...

Lördag jobb? Tror det iaf... Återstår att se. Annars blir det utgång med Löfvall.

Söndag ska jag på brunch på Brooklyn med John, Lenni och Elin. Sen blir det en tur till Dunkers. Gud va kulturell man ska bli :) Länge sen man träffade dem så det ska bli kul.

Ja där har ni min vecka. Nästa vecka är jag öppen för förslag så det är bara att ringa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback