Noll inspiration just nu

Japp ingen fantasifeber här direkt... Snarare grym idétorka som heter duga...
Sover kopiöst mkt dem dagarna jag är ledig. Som idag blev det 9 timmars sömn vissa dagar kan man sova upp till 11-12 timmar. Det är galet.
Ja vad händer annars. Jag har fått besked från min käre granne Peter att trots snön kommer han inte behöva bygga någon snögubbe för min TV-bänk ska tydligen komma imorgon. Så idag ska man försöka städa ur den gamla och koppla ut kablar och grejer. TV:n får nog lyftas bort imorgon när dem kommer. Den väger ju lite mer än 40 kg den där rackaren så den vill jag inte ge mig på att lyfta själv. Hade inte varit så snyggt heller om jag tappat min älskade TV i golvet.

Vet inte riktigt vad dagen bjuder på för övrigt. Det här vädret är inte direkt så inbjudande. Hade varit sin sak om man skulle träffa någon då hae jag kanske släpat mig ut men pallar nog inte göra ärenden och grejer när det är så här. Borde iofs gå till gymmet. Och jag borde köpa nya tulpaner och liljor. Och jag borde gå till Oj och handla.
Jag önskar dock att det INTE var snö ute så jag kunde tagit bilen till MAXI ist och handlat ordentligt. Inte bara typ två tomater för att jag inte orkar släpa upp mer för backen....

Ja om ni vet någon som hade kunnat inspirera mig just nu får ni gärna höra av er.
Eller om ni känner för att underhålla mig idag/imorgon...

Kommentarer
Postat av: John

Klart det stod snökaos på förstasidan i HD idag, men det var faktiskt lite mindre än vad man kunde tro eftersom huvudrubriken var Fritidssatsning skall stoppa sabbet. Så nu kan du gå på aktiviteter istället för att sparka ner papperskorgar efter jobbet ;)

Postat av: Anonym

Hallå där unga, starka tjejen - nu låter du som mina patienter här gör -usch vad synd det är om mig då! Du är frisk och stark (det ser jag på gymmet) så du orkar mer än två tomater uppför den lille backen. Köra bil - miljöförstörelse! Nej gumman - tänk positivt - billig och bra motionsform! Ska till tandhygienist idag - annars kunde vi tränat!
Kram till dig och gaska nu upp dig - livet är skönt!

2008-03-18 @ 11:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback