Sweet Sugger Handy(wo)man!

Ja då har man varit galet händig idag. Brukar normalt inte ge mig på att borra i saker och ting. Hål är ju för det mesta ett helvete att rätta till om det blir fel. Men idag så var det friskt vågat. Så jag borrade och skruvade och satte upp mitt drapperi framför min garderob.
Det blev såhär:


145357-226145357-227

Sen kom min kära pappa och hämtade min gamla TV-bänk och min bokhylla (som har skullat bli hämtad nu i ett par månader). När han var här så mutade jag honom med kladdkaka vilket i sin tur ledde till att tavlorna i hallen äntligen kom upp! Gött!

145357-225

Det där med att lägga upp gardiner är verkligen inte min grej by the way. Har verkligen inget tålamod till sånt och hade go lust att bara klippa på frihand. Men jag bet ihop och är faktiskt nöjd med längden och resultatet.

Och angående den där latheten som jag, enligt vissa, ligger inne med:
Jag har handlat på Oj nu i typ 5 månader. Jag har burit X-antal kassar upp för den här backen. Men nu är det som så att jag tänkte handla en hel del för en gångs skull. Så man slipper springa över till Walle två gånger om dagen.
Listan jag skrev innan var inte komplett om fröken Johansson trodde det :P Det var bara några exempel. Efter en viss inventering visade det sig att det råder brist på både toalettpapper och hushållspapper. Så om jag inte förvandlas till en kamel tills imorgon så kommer jag faktiskt att ta bilen till MAXI ist för att gå ner till Oj :P

Så det så!

Kommentarer
Postat av: John

Blev sjukt bra ju, tavlorna i hallen platsade nog också, den kändes lite väl stor när den var helt clean liksom. :)

Postat av: makke

gaah jag saknar det golvet, hade det i min lya på nytorgsbacken också... underbart gammaldags och läckert... jävla usa med sina heltäckningsmattor nu...

2008-03-21 @ 00:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback