Vad hände här??

Igår fick man ju rycka in och jobba lite trotts att det var sagt att man skulle vara ledig :)
Så det blev lite klirr i kassan... Sen kom min darling och hämtade mig o vi gick bort till K och tog en fika. Massa morotskaka och uppdateringar. Skönt att träffas för det var ett tag sen.
Sen så skulle jag bara in på Åhléns och kolla kuddar. Där möttes vi av ett hysteriskt "HEJ!" som skrämde både mig och Sandra. Det var en Nicco i upplösningstillstånd som fått i uppdrag att köpa påskpynt :P Tur att vi kom upp och kunde lugna ner honom.

Vi skulle ha meny- och vinprovning på jobb halv sex och jag sa till Raffe att jag kanske tittade förbi.
Så när jag kom skulle dem precis börja och jag tänkte varför inte.... Tänkte först köra nyktert men det las ju ner rätt så snabbt. Så det blev champagne, rött vin, vitt vin, rosé, portvin, sött vin....
Massa god mat och massa goda viner. O ja man var ju rätt bra på det till sist.
Sitter och messar varpå Patrik håller fast mig och Chris (min oerhört mogne köksmästare) snor min mobil, låser in sig på toaletten och skickar oanständiga sms till en kille i min telefonbok. Mycket moget.

Sen rundades kvällen av och jag var väll hemma runt elva tror jag. Jag som skulle åkt o handlat på MAXI...


Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback