Eva hjärta armband

Ja jag e helt kär i armband nu. Har hittat tusentals på nätet som jag vill ha! Så nu måste jag bara jobba en 2000 timmar eller nått... Har hittat en grön klänning på Asos också. E lite förtjust i grönt just nu. Blev en ny mönstrad klänning igår. Svart, grön och vit mönstrad.

Ja det e ju då massor med jobb just nu. Jobbar 16 dagar i streck men är tack gode gud ledig fem dagar nästa vecka. Ska bli gött kan jag säga. Skönt att få umgås med nära och kära :)
Finns ju vissa som man vill umgås med extra mycket också :P

Har iaf varit duktig idag och sorterat en massa papper. Hatar papper... Och jag hatar när det inte är organiserat. Men det e inte så lätt att organisera sånt man inte har en aning om vad det är. Så ja alla bank-papper i en ficka, deklarationen för sig, folksam... Ja jag blir helt snurrig...

Ja nu ska jag fixa håret sen ska jag iväg och tvätta bilen. Sen är det jobb och grejer.

Ha det fint allihopa! Puss Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback