Ja du...

Det är mkt lättare att skriva när man inte e på så bra humör som jag är nu. Då vill man mer få ut saker o ting. Nu vill man ju nästan ha kvar den där bubblande känslan i magen av glädjen och inte dela med sig...

Ja jag har iaf lovat Jenny på jobb att nämna henne iom hennes fantastiska jobb igår (o ja alla andra dagar). Glädjespridare tycker vi om och där har vi en utan dess like. Skönt att det kommer dit någon som har koll på läget. Med tanken på att man vant sig så vid dem där praktikanterna som gjort ett halvdant jobb blir man ju lycklig så länge det kommer en tjej som åtminstone kan dekantera en flaska vin. När hon sen börjar intressera sig för köket och hjälper oss så smälter vi ju. Där har ni vägen till våra hjärtan.
Så nu har jag skrivit det. Du är en pärla Jenny :)

Ja igår lyckades jag förresten bränna mig en skiva till bilen. Har länge varit på jakt efter en ny bilskiva iom att jag tyckt att Gwen har gjort sitt. Hade hon redan förra sommaren... Så nu e det nytt och fräsht i musikväg i bilen. Inte alls fel!

Ja idag börjar man 13.00 så det blir en dag att bita i minst sagt... Som tur har man återigen haft en mysig natt så det ska nog gå bra :) Får eventuellt slummra till någon timme här på soffan när jag tvättat håret...

Hoppas ni har en underbar dag! Min kunde knappast ha startat bättre :)
Puss

Kommentarer
Postat av: jennie stenmark

tack söta eva

2008-05-15 @ 09:58:19
Postat av: Anonym

nu har jag en egen blogg här den heter jenniestenmark

2008-05-15 @ 15:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback