Myslunch med frisk luft

Igår fick jag äntligen umgås med min pärla! Som jag har saknat henne!
Hämtade henne och drog ner till stan. Satte oss där ute på Bara vara och var där nästan precis när dem öppnade. Vilket resulterade i ett bord i solen. Det var ingen självklarhet typ fem minuter senare när alla bord var upptagna.
Velade lite mellan carbonara och fläskfilé med ceasarsallad och potatis. Men ja ceasar är ju så gott så jag valde till sist det. Ångrade jag lite bittert sen. Redan innan maten kom in så började jag ångra mig. Och när jag sen åt så var jag väll sådär nöjd. Allting var väldigt syrligt och inget som bröt av. För det första var ceasardressingen ingen ceasardressing... där var kapris och grejer i den. Och så var den ju då väldigt väldigt syrlig. Sen var fläskfilén marinerad i en väldigt syrlig marinad. Syra syra syra....
Tittade lite bittert på Sandras carbonara och när hon ätit klart åt jag hennes rester.

Prommade i lite butiker och skrattade en massa som vanligt. Var på Åhléns och handlade tre gånger... Hmm... Letade efter en kallender eller nått till Sandra och Niccos bröllop men det gick inte att finna. Fanns dock en massa gott och blandat på Bokus.
Ja sen begav vi oss ner till Espresso House i norra hamnen. Var lite småkyligt emellanåt men för det mesta varmt och mysigt. Kunde dock inte sluta tjuvlyssna på människorna i vår närhet...

Sen bort till Dunkers och spanade lite i deras butik. Gick och strosade lite. sen var det dax att lämna Sandra och dra till jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback