Party på hög nivå

Igår vaknade man lite smått sliten men i hyffsad form ändå. Fick förfrågan om promenad från Löfvalls håll o ja bilen stod ju nere på sundstorget så varför inte.
Prommade ner, hoppade in i bilen och drog till Mio. Blev en koffert, sånt där prydnadsgräs och en gardin. Sen bort till Maxi och handlade grejer till morsdag-middagen.
Hem och fixade och hade mig och gjorde mig lite sådär lagom snygg ;)
Jag och Löfvall traskade bort till Magda där det blev vin, popcorn, smågodis, Eurovisionstramset och en massa massa tjattrande :)
Jag är ju inte mkt för de här med schlager. Jag har faktiskt väldigt svårt för det. Så jag försökte ignorera det så mkt jag kunde och snackade en massa skit ist.
Blev lite sådär lagom och hoppade in i en taxi ner till stan. Massa shake shake shake och hade sjukt roligt :)
Blev tempel till sist med tjejerna och jag var riktigt nöjd.
Dock var inte mina fossingar det så runt halv tre/tre drog jag hemåt och gosade ner mig under täcket.

Idag har jag dock inte varit riktigt lika glad och pigg....
Har dock varit duktig och till och med kokat kycklingbuljong och grejer. Städade hela lägenheten iom att ett par pedanta personer skulle infinna sig i lägenheten ikväll ;)
Byta lakan har nog aldrig varit så jobbigt någonsin....
Ja sen kom föräldrarna vid sex iaf och avnjöt bjärekyckling med primörer och en schysst örtsås till det.
Till dessert blev det en jordgubbsmoussetårta med mandelbotten och flädergelé. Gott skit! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback