Världens bästa film

Ja jag sitter här återigen med min favoritfilm. Ingen är så som den. Vet inte varför men jag är verkligen helt kär.
Världens två snyggaste skådespelare (både kvinnliga och manliga) är med.
Gillar musiken och storyn.
Vill ju verkligen tro att där finns någon för alla och kärlek är ju helt underbart :)
Den är rolig, berörande och så underbart mysig.

The Holiday. En helt underbar film om man frågar mig. Och att den utspelar sig under vinter/jul gör ju det bara ännu bättre. Alla vet ju hur mkt jag älskar julen :)
Sen har väll alla varit olyckligt kära nån gång. Så därför känner man ju igen sig en hel del.

Men ja jag står för att jag älskar denna tjejfilmen :)





Kommentarer
Postat av: Sandra

ja den filmen e så bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback