Carpe Diem?

Ja idag är man ledig och är fruktansvärt kluven. En del av mig skulle bara vilja ligga i soffan och mysa hela dagen. Sådana dagar är man ju inte bortskämd med... Samtidigt som det gnagar i huvudet att man borde göra en massa saker och ta till vara på sin lediga tid. Men hur jag än gör tar jag väll vara på den? Vad jag än väljer att göra.

Hade tänkt gå ner till arbetsförmedlingen men det får bli imorgon för det gör alldeles för ont i foten. Måste ringa doktorn nästa vecka. Stundvis kan jag inte ens stötta mig på högerfoten :/
Har kommit ett paket till mig på video kalle också. Misstänker att det är mina pepparkaksformar från
cox & cox :) Hittade ett sett med fina snöflingor och sen en som såg ut som en pusselbit. Så snart ska det bakas ska ni se.

Sen är det snart dax för allt annat julpyssel. Ska bli mysigt :) Snart kommer Tilde hem från Kina så då får man umgås med henne igen.
Imorgon jobbar man från tolv och likaså på lördag. På söndag får det bli storstädning och kanske också lite bakande om någon har lust med det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback