Helveteslördag

Ja lördagarna är alltid kaos. Hur man än bär sig åt sitter man alltid i skiten.
På vardagar har vi öppet från 11.30-15.00 och sen öppnar vi igen 18.00.
På lördagar öppnar vi inte förrän 12.00 men har öppet hela dagen fram till kvällen.
Det innebär att det kommer folk hela tiden och man har inte tid till att förbereda inför kvällen. Samtidigt tar en massa saker slut så man måste göra dubbelt så mkt inför kvällen....
Ska jobba nästa lördag också. O gissa om jag ska förbereda som en galning redan på fredagen!

Annars jobbar man mån kväll, tisdag är jag först på HSB (Henke frågade mig idag...) och sen Papi.
Onsdag är man ledig och det är hjärtat också! Yei heldag!! Tors jobbar jag lunch, fre kväll och lördag 12-timmars pass...
Så man kan ju säga att jag vet vad jag ska göra den närmsta tiden...

Läste precis i tidningen att företaget Svelast haft en dieselstöld på mellan 7000-8000 liter.... Japp pappas företag... Mindre roligt nu när dem precis kommit hem från Sydafrika...
Jaja det finns försäkringar som täcker sånt men det är ändå trist. Förstår inte att folk inte kan lära sig skilja mellan ditt och mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback