Julpyssel

Ja då har man känt lite julstämning idag också :)

Dem tre amaryllisen jag planterade fick idag sällskap av tre små söta suckulenter, silvriga spretiga grenar (som stöd och prydnad i bakgrunden) och sen lite silvriga stjärnor.
Sen slängde jag ihop en pepparkaksdeg. Det är snart dags att slänga ihop ett pepparkakshus :P

Funderar på att slänga ihop en tryffelsmet också om jag hade orkat... Har på en ljudbok samtidigt som jag pysslar i köket. Just nu är det "Att älska som en porrstjärna" och den verkar riktigt bra än så länge.
Skönt att lyssna på en bok samtigit som man gör något annat. Jag tar mig sällan tid att sätta mig ner och läsa nämnligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tryffelsmet lätt gott! mmm :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback