Julstämning på hög nivå

Idag har jag verkligen fått julstämning så det skriker om det :)

Igår fick jag julstämning genom att dricka en julmust innan jobb. Gick ner genom ett snöklätt Helsingborg och det gjorde inte julstämningen sämre :)
Sen blev det en massa jobb och halv ett kom jag hem. Försökte somna direkt men det gick sådär...

Klockan sex ringde klockan imorse och upp och hoppa. Raffe hämtade mig vid halv sju och så stack vi och jobbade och förberedde för nya menyn på tisdag.
Det gick bra och det var skönt att stå där i lugn och ro en söndag.
När jag kom hem blev det lite städning, dusch och frukost. Sen kom mamma och sen Filip. Lite fika innan jag och mamma stack.
Åkte ut till Sofiero där det blev en massa promenerande och en korv med bröd och en kanelstång.
Första gången jag var på julmarknaden där och den var inte lika stor och innehållsrik som Fredriksdal. Den var mysig men inte lika mkt som jag hade hoppats på. Blev en kanelstång...

När jag kom hem blev det en liten tupplur på sofflocket med Filip och sen bort till Coop och handlade.
Kom hem och lagade pasta med färsbiffar och en god sallad. Lite nyttigare :P
Filip hjälpte till som vanligt och det kändes riktigt bra :)

Nu ska vi krypa ner under täcket och kolla på lite film eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback