Julstämning så det skriker om det :)

Tittar ut genom köksfönstret och det sätts upp en julgran utanför :) Yei jag behöver inte anstränga mig för att få julkänsla idag! :P
Men jag har bidragit på egen hand också. Strax efter tolv kom Löfvall och jag åt lite frukost, rullade tryfflar och bakade lite pepparkakor. Mina pepparkakor var allt annat än lätta att få över på plåten. Dem var formade som tunna spräda snöflingor och ville hemskt järna gå itu.

När vi hade bakat och pysslat gav vi oss ner på stan och kollade in Lagerhaus och deras nya lokal. Såg riktigt bra ut och hittade små söta glasflaskor och små pajformar.
Klockrent :)

Gick bort till Söder och en runda på Åhléns och Lindex. Sa hej då till varandra och Sandra gick till Oj! och jag till blomsteraffären.
Köpte mossa som jag pyntat mina fina julgrupper med och lite celofan till Mats present.

Om en timme ska man ut till Lerberget på kalas hos familjen Axelsson. Ikväll följer förhoppningsvis Filip med mig (håller tummarna) och så får vi lite mystid imorron innan jobb. Ska tvätta också :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

nuu lyser granen! fiiin:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback