Kan jag få julpynta nu?

Ja det är så jag känner. Vill bara dra fram alla lådorna och go nuts. Planterade amaryllisen igår och det blev klockrent. Dem kommer bli riktigt fina :)

Sen gick jag över till Sandra och hade en myskväll med henne. Först åt vi ceasarsallad och sen blev det varm choklad med glass till Du är vad du äter :P
Satt och snackade om hur dem som är med i programmet alltid blir påkommna efter halva tiden. Antingen tränar dem inte som dem ska eller så går dem och tuggar på ett 200 grams marabou. Men bara för det fick tjejen i gårdagens program inget återfall... Men hon ringde däremot Skipper och bad henne om hjälp för hon tyckte inte att det fungerade :P

När vi såg på programmet tjatade tjejen om hur mkt hon tyckte om chips och hur mkt hon skulle sakna chipsen. Gissa om jag blev sugen på chips när jag såg det.... Kliade i fingrarna och ville bara bort till Walles och köpa ett rör pringles efter programmet. Men jag lyckades hålla mig i schack. När jag kom hem åt jag tre clementiner ist. Måste fylla på med frukt och nötter här hemma så jag kan äta det när suget faller in.

Idag ska jag försöka baka något innan jag sticker och tränar för att sen sticka och jobba.
Bokade tid hos läkaren idag, fick en tid den 1 december. Då är det dax att kolla foten.
Hoppas ni alla får en mysig fredag :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Åh! vill också julpynta. Satte fram adventsljusgrejen på bordet. Men fick ta bort den igen, det kändes fel. En vecka kvar! HÅLL UT för tudan ;D

Postat av: Carina

Åh! vill också julpynta. Satte fram adventsljusgrejen på bordet. Men fick ta bort den igen, det kändes fel. En vecka kvar! HÅLL UT för tusan ;D

2008-11-21 @ 20:39:47
URL: http://carinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback