Måndag?

Ja det känns som måndag... Jag jobbade tisdag lunch sen var jag ledig onsdag ("lördag") och igår ("söndag")...
Att vi dessutom var på kalas igår hos Filip gör ju inte söndagskänslan mindre. Man brukar ju göra sånt på söndagar.

Nu på morgonen har jag hållt på och tvätta. Eller ja håller på rättare sagt... Fick lite hjärnsläpp när jag stod där nere och skulle dosera tvättmedlet och för en sekund kunde jag inte komma ihåg vilken av facken tvättmedlet skulle ner i... Jag bara stod där och stirrade. Tills det två sekunder senare slog mig och jag undrade vad sjutton jag sysslade med. Herregud jag har ju tvättat miljontals gånger!

Idag ska jag och Filip käka lunch nere på stan var det tänkt. Sen ska jag träna och Filip ska till sin käre bror.
Efter det är det jobb för min del och jag tror det kommer bli rätt lugnt både ikväll och imorron eftersom det är nyöppning i stan :P
Ska eventuellt dit imorron med Emelie...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback