Mysigt runder på stan

Kom precis hem från fikan med Carina.
Traskade ner på stan vid halv två. Så skönt att veta att man inte direkt hade någon tid att passa utan kunde bara ta det lugnt och slappna av.
Först hittade jag den där vasen jag hade varit på jakt efter på flower team. Sen gick vi runt och kollade lite kläder men det är inget som lockar just nu. Är så jobbigt att prova kläder på höst o vinter när man har tjugo lager på sig.
Sen började det dugga lite och vi satte oss på K&CO och drack varm choklad och jag mumsade i mig en morotskaka. Deras morotskaka är grym :)
Lite tittande i butiker och en tur in på H&M där jag hittade en sjukt snygg korsett som jag var tvungen att ha... Så ja då fick man prova ändå..
När vi gick hemåt så köpte Carina en adventsgrupp med 4 blockljus och jag köpte 3 vita amaryllis till min lilla grupp :)
Känns märkligt bekvämt att umgås med Carina. Vi är väldigt lika och det känns aldrig krystat trotts att vi inte känner varandra så bra. Kan ha att göra med att man läser varandras blogg och på så vis lärt känna personen lite.

Ja nu måste jag bara ut till mamma och pappa och plocka mossa till mina julgrupper. Finns inte en chans att jag betalar för mossa när jag kan plocka det hemma hos dem helt gratis.
Då får jag ju ett strålande tillfälle till att äta middag där också :)

Snart ska man bort till Löfvall och äta ceasarsallad. Blir nog att vi kollar på Du är vad du äter också :)
Känns skönt att umgås med tjejerna :) Saknar bara dig Dessy men jag vet att vi vet var vi har varandra. Stressa inte ihjäl dig bara. Man måste andas också.

Tilde och Marlene kommer jag snart träffa har jag en känsla av. Men dem har man känt så länge så man vet att man alltid kommer ha dem. Det är skönt att veta att dem alltid finns :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback